Thursday, February 21

Omega untuk keluargaku

Peluang yang ada didepan mata pada bulan Februari untuk memiliki Omega Guard dengan harga yang sangat istimewa memang takkan dilepaskan. Kenapa?
Sebab....
1. Saya ni sedang cuba untuk 'shape'kan lagi tang perut ni...hehehe....sebelum ni cuma ambil Lecithin + Alfalfa. Pertambahan berat dapat dikawal sepenuhnya. Tetapi dengan Omega nampaknya...hasil semakin memberansangkan.


2. Mak penghidap darah tinggi... kolestrol pun boleh tahan....jadi saya berikan untuk mak sebotol untuk mencuba keberkesanannya. nanti update later..

3. En suami tersayang juga diberikan sempena hadiah hari lahirnya. Omega diperlukan untuk orang lelaki untuk mengelakkan simptom strok. maklumlah..laki i ni kerja penuh radiasi satu badan....

4. Budak kecik Farah yang amat sukakannya!!!!!!!!!! Sejak bagi Farah Omega ni...dapat lihat kepetahannya terserlah dan dia cepat dapat apa yang kita beritahu. 

Alhamdulillah.... pelaburan yang berbaloi...hasil pemakanan Omega + Set subur (set D)...kini saya hamil sekali lagi setelah 2 tahun menunggu. 

Ingin mencuba produk shaklee?


Hubungi saya 
: DEE:

: SHAKLEE ID~866962:
:SMS / WHATSAPP ~0197578554:

No comments:

Post a Comment