Wednesday, October 24

Mahal Yang Berbaloi - Baloi


Di malam - malam yang sunyi dan hening nih...ada teh tarik panas sedap gak eh? saper nak tolong buatkan teh ni. 



Tapi malam ni bukan nak cerita pasal teh. Tapi nak cerita pasal satu produk yang BOLEH TAHAN harganya, tapi rata - rata mereka yang dah mencuba memang puas hati. Bak kata orang putih ... ala.. tak ingat la orang putih kata aper... ha, orang melayu kata " Alah membeli, menang memakai".. ha... tak tau maksud? takper,... ni nak bagi contoh la ni.korang nak tak muka macamni masa umur 45 tahun?



walaupun dee kurang pasti braper umur model ni... tapi lebey kurang la kan? teringin sangat nak kekal manis dan comel dah tua - tua nanti. Baca testimoni pasal VIVIX. Antara produk Shaklee yang dipercayai mengandungi anti oksidan yang baik dan melambatkan proses penuaan.
Revolusi Terbaru dari Shaklee



Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. 


Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.  

Bakal dipatenkan tidak lama lagi.  Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.

Vivix ni membuang toksin dlm salur darah.. tahukah anda.. bad kolestrol LDL akan menjadi toksin dlm badan anda dan boleh menyebabkn plag dalam saluran darah dan menyebabkan anda berisiko tinggi terkena stroke.. dan tahukah juga anda..LDL juga berupaya menarik radikal bebas... soooo bad..hahahha

tapi........... apsal la ko BOLEH TAHAN harganya...tak mampoo lagi den nak membeli ekau nih!  Ni Ha benda nya ter..tapi, kalau ada reader yang rasa nak mencuba, jangan malu2 hubungi i, yer!




maka.. lindungilah diri anda mulai sekarang...
NAK TAU LEBIH PASAL VIVIX? CLICK HERE~~~~

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.  Tidak digalakkan bagi perempuan mengandung. 

Hubungi saya

: RADHIAH RAHIM ( DEE ):
:SHAKLEE ID : 866962:
:SMS / WHATSAPP : 019-7578554:


No comments:

Post a Comment