Monday, October 22

TESTIMONI PENGGUNA SHAKLEE

BETULKE SHAKLEE NI BAGUS?


Semasa mula - mula cuba-cuba nak berbiznes-biznes ni...hati memang ragu-ragu (banyak kata ganda nih!). Dalam hati ni rasa yakin tak yakin macamana nak yakinkan orang ramai kepentingan pengambilan makanan tambahan a.k.a suppliment. tapi, bermula dengan membeli set percubaan.... dan dengan consume set percubaan selama sebulan, ternyata saya yang pada waktu itu sedang menyusukan anak pertama terasa perbezaannya.... perbezaan dari segi saiz badan, production susu ketika itu, parut - parut yang gila berparut di perut sudah mula pudar, badan yang cergas (maklumlah...3 bulan pertama anak tak reti2 lagi matahari tak keluar malam).... hurm.... sebagai pengguna percubaan memang berpuas hati! Sejak merasai badan bagai diservis semula ni, rasa mula percaya memang tak dapat elak. 
Tapi tu lah kan...bersyukurla pada mereka yang tidak pernah merasa sakit, kerana selagi mreka tak merasa sakit, tidaklah meghaban nak makan suppliment itu ini. Susah sebenarnya nak meyakinkan orang beli suppliment walaupun yang berharga RM53. Tapi, cuba promote handbag RM53.90... konfom beli! Muahahahaha!!!!! (jahat statement aku ni)
Aperpun, post ini tidak berniat nak menghentam atau menyentap mana - mana pihak.cuma, saya cuba meluahkan rasa melalui cara sendiri..jadi kepada pihak - pihak di luar sana yang terasa, saya hulur tangan meminta ampun siap - siap lah! Ok. di sini nak dikongsikan beberapa testimoni pengguna yang telah mencuba Shaklee! CHECK IT OUTTTT!!!!!







Hubungi saya

: RADHIAH RAHIM ( DEE ):
:SHAKLEE ID : 866962:
:SMS / WHATSAPP : 019-7578554:

No comments:

Post a Comment