Monday, November 12

Alfalfa - 1001 manfaat

Bulan November bagi kami pengedar Shaklee merupakan bulan mempromosikan satu lagi produk berkualiti daripada Shaklee iaitu ALFALFA. Ada yang bertanya, sebenarnya bagus ke Alfalfa ni? Kalau suami makan keluar susu tak?

hehehehehe.....

Secara peribadi, saya mula 'bercinta' dengan alfalfa sewaktu menyusukan Farah. Jika diukur dari segi melimpahnya susu, memang banyak! Memang dikurniakan oleh ALLAH dengan susu yang mencurah - curah. Tapi ada beberapa ibu yang berminat dengan alfalfa ni bertanya 


SOALAN 1: 

" Makan ni untuk membanyakkan susu yer?"   
Ini jawapan saya "Alfalfa tidak membanyakkan susu cuma ia membantu mempercepatkan penghasilan susuibu JIKA IBU ITU KERAP MENGEPAM ATAU MENYUSUKAN ANAKNYA. Jika si ibu tidak mengepam dan malas menyusukan anaknya, alfalfa tak beri kesan pada hasil susuibu."
Konsep penyusuan ialah , lebih kerap menyusu maka lebih banyak susu dihasilkan. Yang ni semua ibu - ibu diluar sana kena pegang. SUPPLY VS DEMAND. Semakin tinggi hasil yang nak kita, mesti lebih produktif... almaklumlah...kilang susu,kan? nak pengeluaran lebih kenela OVERTIME! Pengeluaran susu perlu diransang. Sekurang - kurangnya 2-3 jam sekali. Insyaallah....

SOALAN 2: 


"kalau suami saya makan keluar susu ke?"
 Jangan risau.....bagi yang tidak menyusu ataupun para suami mahupun lelaki bujang, pengambilan Alfalfa tak buat puting keluar susu sebaliknya alfalfa akan membantu part lain pula seperti menghilangkan bau badan, pembuangan yang lebih lancar dan kulit yang sihat.

Alfalfa ada banyak manfaat terutama ia bertindak sebagai fiber dan membantu proses pembuangan dengan lebih lancar. Bagi sesetengah pengguna, mereka sukakan Alfalfa kerana kulit always moist dan tak kering atau rasa gatal terutama kerana perubahan cuaca.


(Kami memang amalkan alfalfa sebagai fiber terutama dengan pengambilan omega mahupun Lecitin. Memandangkan alfalfa adalah sejenis fiber, so paling mudah untuk mengangkut lemak ialah melalui sayur2an, buah2an dan alfalfa. Ditambah dengan pengambilan Herb Lax seminggu sekali.) sumber

Memang seronok la semua customer yang amalkan Alfalfa suami isteri sebab ia sangat bagus untuk pelawasan, mengurangkan masalah keputihan, bau badan * dan ia adalah supplement yang kaya dengan protien, kalsium dan garam mineral. Bagi yang dah lama amal saya yakin bulan Nov adalah peluang terbaik untuk dapatkan Alfalfa!


BERITA BAIK!!!!!!!, jika nak beli Alfalfa large offer ni boleh dapat free membership tau! So alang2 dah jadi member jom la join group kami....berkembang bersama Euphoria :)



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya

:DEE:

:SMS/WHATSAPP 0197578554:

No comments:

Post a Comment