Friday, November 30

PROMO DISEMBER! SHAKLEE COLLAGEN POWDER


Ha.... belum beri salam dah ada testi yer??? Teruja tak? 

Sempena bulan Disember ni.. dan sempena bonus ala - ala menunggu hari nak masuk ni..apa kata the readers semua labur sedikit duit untuk membeli collagen ni. Harga nya boleh tahan..tapi hasilnya.............. SUPERB!!!!! (nak kene beli jugak ni).

APA ITU COLLAGEN SHAKLEE?


Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan

Kolagen powder dari Shaklee ni diperbuat dari sisik ikan merah iaitu sumber kolagen yang tahan lasak
Kenapa??? 
Sebab ikan merah boleh menahan tekanan sehingga 20 paun, bertelur dan hidup dengan bebas di lautansedalam 5000m. Di bawah keadaan lautan yang bertekanan tinggi, ia adalah sukar bagi ikan yang biasa untuk hidup. 
Ia sangat lasak dan elastikkepaduan sel yang sangat tinggitinggi kapasiti dalam mengekalkan kelembapan dan juga jisim molekul yang sangat rendah.

Apa beza Shaklee Collagen Powder dengan produk kolagen lain?

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. 
Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.


Dengan pengambilan secara konsisten selama 8 minggu, anda akan menikmati hasil yang sangat lumayan!!!

Ingin mencuba produk Shaklee?Hubungi saya

:DEE:
:ID SHAKLEE ~ 866962:
:SMS ~ 0197578554:

No comments:

Post a Comment