Thursday, November 29

Euphoria Set 3M


SET 3M..Making More Milk...

Alhamdulillah, selepas melahirkan anak pertama, saya memang dikurniakan dengan susu yang banyak. Sampai anak tersedak - sedak dek kerana susu yang melimpah ruah. Selepas berkenalan dengan Shaklee, susu semakin berkualiti dan bertambah kuantitinya!! Kenapa? Kerana dee mengamalkan Set 3M !

Tetapi, apabila syok mengepam.... mulalah sakit - sakit pinggang. Walaupun pakai pam medela fs yang bergaya tu..tapi masalah sakit pinggang ni memang susah diamalkan. di tambah lagi, dengan kekerapan anak bangun malam, kekerapan mengepam..memang badan jadi lesu dan lemah longlai! Saya mencuba pula Ostematrix. Kesannya? SUPERB! Tidur lebih berkualiti. walaupun sering bangun malam, namun, kualiti tidur meningkat! PSST!!!!! Senang nak buang air tau lepas tu! Kenapa? Ha...yang tu kene try sebotol Oste dulu.. Consultation akan diberikan.

Nak tau lagi???? Kemudian dee tambah pula dengan ESP @ soy protein dalam diet semasa berpantang...dan hasilnya superb!!! Gabungan Set B + Kalsium + Protein = MARVELLOUS!!!

Kenapa Marvellous...komposisi utama susu ibu adalah protein dan kalsium jadi dengan menambah suplemen kalsium dan protein ke dalam diet seharian, ia bermakna kita telahpun mengisi keperluan susu ibu itu sendiri...Apatah lagi dengan mengikut jadual pengepaman yang betul, maka kesan pengambilan SET 3M ini lebih ketara....

Jom kita ikuti apa kata seorang ibu ini selepas mengamalkan SET 3M...


Ada lagi...
 Untuk Kurus?????

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Jika anda mahu mencuba vitamin Shaklee & mendapat harga istimewa dari saya?

:DEE:
:ID SHAKLEE~866962:
:SMS ~ 0197578554:

No comments:

Post a Comment